Nákupní košík je prázdný
Produkty

Dorazila poškozená zásilka?

28. 7. 2020

V poslední době se nám množí reklamace na zásilky, které byly poškozené přepravní službou. Zní to možná jako klišé, ale zásilky je nutné vždy kontrolovat IHNED po převzetí zboží od dopravce. Pokud je na obalu zásilky jakékoliv viditelné poškození, je nutné trvat na zapsání této skutečnosti do protokolu o převzetí (umožňují to dokonce i čtečky, které dopravci používají). Pokud to situace umožňuje, pořiďte i fotodokumentaci poškozené zásilky a pošlete nám ji.

Bez zaprotokolování poškozené zásilky ihned s dopravcem je poté již téměř nemožné reklamaci s dopravní společností úspěšně vyřídit.

Děkujeme za spolupráci!

Doprava zdarma

Dodání zboží ve většině případů do 24 hod od objednání. V případě nadrozměrných zásilek je doba 48 hod.

Při objednávce vyšší než 4 000 Kč bez DPH je dopravné zdarma. Dopravné na Slovensko neúčtujeme od částky 300 €.